Min nya berlock

Hejsan!
Tyckte inte att jag skrev tillräckligt om min nya berlock, så den får ett helt eget inlägg faktiskt. Såklart i min alldeles egna "Thomas Sabo"- kategori, där hittar ni allt jag skrivit om mitt armband.









Ja, alltså, det blev visst lite fler bilder än jag trodde, kameran kunde inte sluta *klicka*. I alla fall. Nykomlingen heter Vera och.. haha, nej jag döper inte mina berlocker! En rosa söt liten blomma fick bli min, kostade 398 kr. Dyr, men fin. Tänkte köpa två för 198, men vadå, det är väl bättre att satsa på en lite finare, än 2 som är skit? Okej, det lät lite udda. Men äsch, ni fattar, dem för 198 är ju också fina, men dem dyrare är ju bedårande!

Jag gillar att sätta berlockerna två och två, nu när jag har ett jämt antal, 6 st. Tyckte att blomman och den svarta skon passade fint ihop, sen blev det teatermasken+röda skon och palmen+e:et.
Fina, eller hur? :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0