Live från Visby

Hallå!
Idag har jag fått tillgång till Internet på min egna dator, så strax kommer det att komma lite bilder. Jag vill aldrig åka härifrån! Det är så sjukt vackert, jag trivs så himla bra med allting, idag är vädret helt perfekt. Igår var det sådär, det regnade nästan hela dagen, men det är sånt som man får ta. På söndagen passar vi alltid på att utforska lite olika ställen, handla lite mat, köpa ett flak med läsk, ja, lite sånt. Vi var också i Slite, det ligger på andra sidan ungefär, mitt över Visby. Klantig som jag är så glömde jag kameran, det hade varit fint att ta lite bilder på det blåa havet som vätte mot Ryssland. Men så är det. Senare på kvällen skulle vi egentligen gått ner till hamnen, men på grund av regnet så blev det lite ändrade planer. Vi fick ta bilen istället, åkte ner en sväng till en regnig hamn, och ja. Typ så. Fast sen så drog vi ut till Kneippbyn och det stora Pippi-landet och kollade lite. Jag kommer ihåg hur kul man tyckte att det var att åka dit som liten.

I alla fall, idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända. Jag kommer sitta här en stund till och blogga lite, ladda upp lite roliga bilder och sånt. Lånar nog ett par böcker, bara man kommer ihåg att lämna tillbaka dem innan lördag, haha. Sen börjar jag väl så småningom gå uppåt, kanske sticker in i någon affär, men det vet man aldrig. Sitter just nu förresten på Almedalbiblioteket, har fått tillgång till Internet hela veckan.

Ikväll, eller ja inatt, så kommer äntligen min syster och hennes kompis över till ön. Så ikväll ska vi sätta upp tältet under en tall, så blir flickorna inte så blöta om det skulle regna, det verkar perfekt.

Lite bilder:
Tror faktiskt inte att det går att ladda upp, men jag försöker.

Mobilbilder funkar märkte jag, så det får det bli hedanefter! :) Nu har jag ju inte så många, eftersom jag tog bilderna jag skulle laddat upp med kameran, men aja!









Nu ska jag gå och låna lite bra böcker, och sedan kolla in utbuden i mina favoritbutiker här på Gotland. Ha det så bra, så ses vi imorgon, och då kommer det lite roligare bilder!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0