Leopadiiiiiiish

Hallooo!
Just nu ser det ut såhär hemma hos mig på mitt rum:


Jag diggar verkligen det där leopadiska hårbandet. Eller om det är en sjal. Strunt samma! Hade på mig det igår faktiskt, som vanligt kunde jag ju inte hålla fast vid den outfiten som jag laddade upp yesterday. Jag tog ett svart linne med knappar, gladiatorsandaler och lite annat fint. Jeansshorts, svart & leopard.

Ni får stå ut med att bilderna blev lite halvt suddiga och fula, men jag glömde hela väskan hos mormor och morfar igår- med digitalkameran i. Får cykla och hämta den sedan tror jag.
Jag älskar en här saken, så smidigt att lägga in:

Nu ska jag skriva en packlista till lördag, nu börjar det kännas! :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0