Klänning, H&M 79


Hallå!
Här ser ni alltså min nya lila klänning från H&M på rean faktiskt, 79,50 fick jag punga ut för den. Men ack så söt! Nu har det äntligen slutat regna, skönt! Nu är det sådär härligt friskt ute.

Jag beställde ju en brun och rosa bikiniöverdel från H&M:s hemsida tillsammans med lite annat. Loggade in på mina sidor idag, och såg att den inte skulle komma förrens vecka 30. Så jag avbeställde alltihop, jag ville ju haft den innan vi åkte på semester! Varför stod det inte så från början? Nej då, vecka 28, tyvärr vecka 29, och nu VECKA 30! Jag blev lite smått sur, hehe.
Nu är det bara att leta vidare i riktiga affärer :) Ska kolla in Ginatricot, H&M, Kappahl, Lindex och Åhlens.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0