Jag är lite seg men..

Halloo!
Det blev en lite sen uppdatering märkte jag nu, men så som det har åskat har jag faktiskt inte kunnat gå in på Internet förrens nu. Det var nog det värsta ovädret sedan 5 år tillbaka här utanför Jönköping, och förmodligen likdant inne i stan. Det åskade riktigt rejält, och haglade så in i! En stor fabrik här i närheten förlorade sin ström när blixten slog ner. Notera att detta aldrig har hänt under fabrikens långa historia. Aldrig.

I alla fall så åkte vi upp till hembyggsparken och fikade lite, vi tog med oss mormor också. Tur att vi inte satte oss ute, det började nämligen regna och åska- igen. För min del blev det en räksmörgås, dem är riktigt goda! Sedan lämnade vi av mormor och hämtade morfar och åkte in till stan för att hämta hans bil och framkalla kort på Elgiganten. Mycket smidigt måste jag säga, det ska jag göra imorgon med mina kort! Efter det så blev vi så sugna på en glass allihopa, så jag fick äntligen chansen att prova MacFlurry MarrängSwiss, bättre sent än aldrig. Jag är lite seg, haha. Mycket god den också. SEN åkte vi hem! :)


Den goda marrängswissen <3

Åh, just det ja, jag vann en film i hembyggsparken också! Sova med fienden, så den ska vi se ikväll!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0