Ja, jag blir borta en månad!






Halloj!
Eh, ja, alltså, det blev en del packning i alla fall. Fast jag delar faktiskt den stora röda resväskan med mamma, och vi fyllde hela den med bara kläder.. Bara kläder. Mammas och mina. Haha! Jag ska vara så snygg det bara går på Gotland, det har jag bestämt mig för! Ska ta outfits-bilder varje dag. Jag hoppas verkligen att jag kan få igång Internet på min egna dator, för då kan jag ju lägga in bilder, annars går det ju inte. Då får det bli när jag kommer hem, men det är ju så tråkigt, då har man aldrig någon lust att ladda upp sådär efter hela grejen. Hoppas att det kommer funka. Ska fråga personalen på måndag, eller om det blir söndag, kommer inte ihåg om det är öppet..
Nu ska vi ut och cykla,
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

jättefina naglar :)

2009-07-27 @ 18:20:47
Postat av: Anonym

gör du det vita "själv" lr har du sånna där små klisterlappar som vissar var liksom man ska, haha hoppas du fattar! :)

2009-07-28 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0