It´s Almedalen









Nej usch, nu orkar jag fasiken inte ladda upp fler bilder, det tar lång tid.. Idag är det hemfärd. Lite av vad ni ser på bilderna är följande:
Min otroligt goda lunch igår på Trädgår´n
Almedalen just nu
Inuti biblioteket
Min fina "Sofis Mode"- väska. Jag köpte den igår för 20 kr, då fick man Aftonbladet+Klick+Sofis Mode, lite godis, en mascara, ja lite sånt. Billigt va?

Idag ska vi gå och luncha om en timma typ, på ett mysigt litet ställe som heter Clara´s. Tacotallrik för min del, den är sjukt god, åt där nu i veckan med Louise och Anna en gång.
Igår var deras båt cirka en timma försenad, så våran idag lär ju inte vara bättre. En halvtimma/timma kanske vi får vänta? Vi hörs imorgon när jag är hemma ♥
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0