Haha lite roligt

Hejsan!
Idag skriver jag inte förrens nu, har fullt upp hela tiden, det är så mycket som ska fixas med innan vi åker på lördag. Imorgon körs i alla fall det stora packnings-racet, då packas alla kläder, skor, lakan, specerier, ja lite sådant ner i väskorna. Necesärerna brukar packas på lördagen, det är ju sånt man behöver på fredagen, tandborste och tandkräm, smörjor och krämer, mediciner mm. Så det blir nog bra.

Ska berätta en lite rolig sak som hände i min systers bil när vi åkte i den för att uträtta lite ärenden. Radion krasmade så hemskt, det lät inte bra, så jag sa: jamen, ta en skiva istället. Den där vita till höger, jag tror att det är den "bra-iga". Jaha, okej, vi satte igång den. Och ut ur stereon börjar det pumpa världens headbangar-musik, sån där riktigt tung, typ rock eller vad man ska kalla det. Jag mumlar: Ah, alltså, eller eh... det kanske inte direkt är sån musik som ni gillar... Haha, det var faktiskt ganska kul. Eller hur, Anna? :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna

Haha dagens roliga!

2009-07-16 @ 15:28:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0