God förmiddag!

Hallå!
Hade tänkt att säga godmorgon, men jag slängde ett öga på klockan och insåg att det nog är mer förmiddag nu. Sitter just nu i min stora säng och myser lite, lyssnar på med ett halvt öra på radion och så vidare. Tänkte återkomma med dagens outfit lite senare, någon gång i eftermiddag blir det nog. Ikväll är det grillfest med släkten, och som vanligt vet jag inte vad jag ska ta på mig. Jag funderar på jeansleggings och något linne och en kofta. Kanske.

Idag är det bara exakt en vecka kvar tills semestern och Gotland. Nu börjar jag längta väldigt mycket. Jag vill åka imorgon och vara där själv under Stockholmsveckan, sedan kommer the rest of the family på lördagen. Jag vill, vill, vill, vill, haha! Snart!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0