Förlåt men..

Hallå!
Uppdateringen blev som den blev idag, det kom lite saker emellan, och någon outfit hann jag inte alls med att ladda upp. Inte för att det var något speciellt med den, men det blev lite stressigt, så jag vet knappt vad jag tog på mig, haha. Jodå, mina gråa jeansleggings från Vila och ett vitt linne. Det var typ det.

Nu är det faktiskt en tävlande med i min tävling, kul va? Hon frågade om hon vann om ingen annan var med.. Nja, i själva verket blir ju faktiskt tävlingen nedlagd, men en länk kan ni väl få, ni som anmäler er, även om det inte blir 5 deltagande. Så det är bara att börja kommentera!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0