Film/Mys

Halloj!
Sitter just nu här nere i soffan och myser lite. Gick upp vid halv nio, och sen åkte mamma och jag till stan, dock inte Jönköping faktiskt. Vi gick lite i affärer där, båda provade bikinisar på Lindex. Jag hittade en snygg i bandeau-modell med avtagbara axelband, men den hade en ful volang, plus att färgen verkligen var hemsk. Men den satt väldigt bra, men ja, man kan ju inte direkt färga om den, haha. Så jag lät den va.

Idag kom äntligen filmerna från CDON hem till oss, jag har faktiskt redan kollat på en av dem.. Prinsen och jag 2. Den var ganska bra, men det var ju inte samma skådespelare som spelade Paige, men äh, det gjorde inte så jättemycket. Ikväll blir det Twilight med syster och mamma. MYS!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0