En ny härlig vecka!

Hallå igen!
Idag är det måndag, en ny härlig sommarlovsvecka ligger framför oss. Vecka 29. Också känd som "Stockholmsveckan" på Gotland. Kommer att vara där en dag, på söndag. Snart är jag äntligen på Gotland, om en vecka så.. Hoppas bara att jag kan få igång Internet när jag går till biblioteket på måndag, men det hoppas vi på! Det blir ju mycket bättre om jag bloggar från min egna dator, då kan jag ju lägga in bilder och annat kul. Så det hoppas vi på.

Har precis varit ute och räfsat lite löv, förövrigt med en kratta som var cirka en halvmeter, den hade visst gått av vid nåt tillfälle, haha. Men det gick bra ändå. I eftermiddag drar mamsen och jag till stan en stund, någon gång efter middagen ungefär. Behöver lite mediciner och annat tråkigt inför resan. Typ hårspray, shampo, ja, ni vet. Tråkiga saker. Så ja, jag tänkte att jag ska ladda upp dagens outfit innan vi sticker. Vet inte alls vad det blir, just nu har jag bara jeans och en t-shirt på mig, men lite fin måste man ju vara!
Tävlingen blir förmodligen nerlagd.. TÄVLANDE: 0 ST
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Natalia

Ställ frågor till mig på min blogg!



PS! Din blogg är superfin, gillar den verkligen!

2009-07-13 @ 13:40:01
URL: http://smartish.blogg.se/
Postat av: m a r i a - 16 år & flyttar hemifrån

fin blogg du har :D om jag tävlar, och blir den enda tävlanden vinner ja då?;)

2009-07-13 @ 17:55:42
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0