Det blev en beställning

Hallå!
Måste börja med att säga förlåt för en dålig uppdatering igår. Det åskade rejält på eftermiddagen och kvällen igår- igen. Då kan vi tyvärr inte ha bredbande igång, och då blir det lite dåligt med inlägg. Plus att vårat trådlösa krånglar lite ibland, jag hade skrivit ett inlägg när Internet lade av- det finns förklaringar.

Just det ja, nu vill ni säkert veta vad jag beställde hem från H&M igår, eller hur? Haha :) Beställde två små fina saker, en fin bandeau-bikini-överdel som var brun och rosa för 59 kr, och ett vitt linne med spets för 39 kr. Mamma beställde även en blus och ett linne, så vi kom upp i över 190 kr. Visar allt när det har kommit hem till oss tänkte jag. Efter pappas och min middag så ska vi åka in till stan, jag ska till A6 :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0