Dag 3 på ön

Halloj!
Idag blir det lite mer bilder,nu har jag vant mig vid att bara ta med mobilen för att kunna ladda upp. Så det blir väl kul? Igår så badade jag lite i havet, jag älskar verkligen havet och skiter fullständigt i om det är lite alger och sånt. Det gör faktiskt ingenting. Kallt var det i alla fall inte, men jag antar att jag jämför med Öland för en månad sen, 12 grader. Nu är det nog uppemot 20 i alla fall. Ska åka ner till badviken en sväng innan lunch och hoppa i, eller ja, man måste gå ner på en stege och hålla sig fast, för det är riktiga vågor, släpper jag stegen slutar det nog illa.

Idag så tänkte jag langa över datorn till pappa, så får han ta hem den, det var riktigt tungt att bära den uppför kullerstensgatorna, uppför hela tiden! Tar en shoppingrunda sen, ska gå till Visby Ur & Guld och kolla på lite Thomas Sabo-berlocker, det är rea på Disney-figurerna, så en sån blir det nog kanske. Och sen ska jag gå till den bästa upptäckten av allt här på ön, en affär med klänningar från Stylebystars, och det är jätterea! Jag vill ha en! Kanske, vi får väl se..


Jag på La Fontana igår


Mamma & Pappa


Jag åt en fantastisk god kyckling med thatziki och potatis. Yummi!


Eldshow på torget.


Den fantastiskt fina domkyrkan Sankt Maria, där ska jag gifta mig om 10 år!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0