Äntligen!

Hej!
Avrese-dag idag då! Håller på och packar det sista nu, det är bara datorn och lite laddare och sån skit man måste ha med sig. Hörlurar och sånt också. Så det går framåt, är strax färdig.

Jag kommer att skriva ett sista inlägg innan vi åker, med dagens outfit, vad jag har på mig och reser i och sådär. Sen får vi se hur uppdateringen blir, om jag kan skriva ett redan imorgon, hur det fungerar med Internet och sådär. Men inlägg kommer det bli, det kan jag lova! :)
Nu börjar ag bli lite nervös..
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: nina

sv: hahah. eller hur! jag fick lite smått panik när den inte ville starta efter några timmar & skärmen började bli typ grå. haha.:o

2009-07-18 @ 12:07:15
URL: http://ninahanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0