Tvåtusen-nio

 
Satinjacka och t-shirt-kjol från GinaTricot, pantalonger från JC, medaljong från H&M DIVIDED och klocka & armband från Ur & Penn.
Ja ja, jag vet, man ser inte riktigt vad jag har på mig, men det är i alla fall det som står här ovanför. Det mesta från GinaTricot förstås, dem är ju bara helt enkelt bäst! Idag vaknade och gick jag upp strax efter halv tio, skönt! Åt lunch och åkte med mamma in till stan. H&M, BikBok, Ikea och lite av varje. Väntade på att klockan skulle bli kvart i fem. Tog hålet i näsan, fy fasiken vad ont det gjorde. Men ja, fint blev det i alla fall. Ni får se en bild imorgon.
Nu ikväll blir det tv, läsk och godis. Mys :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0