Tv-afton

Ikväll är det Top Model 11, tätt följt av Andra Avenyn! :)

Woho, idag är det en sådan där riktigt rolig TV-afton. Top Model 11 går på trean klockan 20.00, efter det klockan 21.00 börjar Andra Avenyn till 21.45. Sen är det förmodligen läggdags för en mycket trött Elin. Det är inte klokt vad sjukt trött jag är på kvällarna. Gäsp. Och nu också förresten.

Imorgon är det onsdag, jag hatar verkligen onsdagar i skolan! Det enda som lyser upp dagen är slöjden på morgonen, jag funderar på att göra en slags parfymhylla denna terminen. Jag måste ju försöka hålla mitt MVG i slöjd nu, så egna ideer är alltid bra att ha.
Nu ska jag plugga lite franska, och kanske lite matte. Om jag orkar vill säga.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0