Questions #1

TIO SNABBA FRÅGOR

FRÅGA: Varför startade du bloggen?
Svar: Jag älskar helt enkelt att blogga, det är ett roligt sätt att skriva på, lärorikt.

FRÅGA: Hur gammal är du?
Svar: Just nu är jag 14 år, fyller 15 om några dagar.

FRÅGA: Är du nöjd med ditt liv?
Svar: Ja, mestadels. Såklart längtar man ibland ifrån allt.

FRÅGA: Har du bra betyg?
Svar: Ja, det tror jag väl att jag har. Hade ovanligt bra för att bara gå i åttan ännu.

FRÅGA: Var handlar du för det mesta dina kläder?
Det blir väl mest affärer som H&M och GinaTricot. Ibland lite på BikBok, Vila, ja lite varsomhelst.

FRÅGA: I vilket program görs dina headers, designs osv?
Svar: Ett redigeringsprogram som heter PhotoImpact 10.

FRÅGA: Hårfärg, ögonfärg och längd?
Svar: Mörkbrun, intensivt blå, 1.63 nu.

FRÅGA: Andra bloggar som du läser?
Svar: Kenzas (FAVORIT), Blondinbella, Amanda Berg, Nevnarien och LindasLya.

FRÅGA: Får du många taskiga kommentarer?
Svar: Nej, det får jag inte så många av.

FRÅGA: Hur länge kommer du fortsätta att blogga?
Svar: Har väl planerat att fortsätta ett bra tag till, vi får väl se...
Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0