På ?- Gatan




Har inte den blekaste aning om vad den där gatan heter med Once och Jeans-shoppen. Så det fick bli "På ?- Gatan". Frågetecks-gatan helt enkelt! Ja, där står jag i alla fall med:
Jeans från JC
Jacka från H&M
Skor från DinSko
Väska från Snookie
Och såklart en påse med favoritaffärens tryck på!
Jag köpte en vanlig bomullströja för endast 49 kr, ordinarie pris hade varit 149. Provade två par snygga jeans också på Gina, men köpte inga. Ska köpa på GinaTricot i Göteborg på Sportlovet hade jag tänkt. Ska bli sjukt kul!
Ikväll ska vi i alla fall på Disco, gamla Club Zebra med 2 dansgolv! Ska bli jättekul! Johanna kommer hit, så jag kanske lägger in en bild på oss när vi är uppklädda, hihi!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0