Nytt år, nya möjligheter

Hejsan allihopa, och ett riktigt gott nytt år förresten!

2009 är äntligen här, igår kändes 2008 bara sunkigt och tråkigt, man ville suga in det nya året. Och tillslut kom ju tolvslaget, som alla väntade på. Champange-glas & Pomac. Yummi. 
Ni som läste min blogg igår, vet ju att jag hade lite svårt att välja kläder. Ja, tillslut blev det svarta linnet med vita kedjor, sidenjackan och coola jeans. Kändes bäst så.
Nu idag så kommer jag förmodligen att pyssla lite med designen och sånt här på bloggen. Vill ha ut det gamla 2008 och in med det nya 2009.


Shit vad mitt hår har blivit långt alltså. Tonade igår, mörkbrunt. Vad tycks? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0