Mumie-katt

Skrattade hysteriskt mycket åt någonting som vi sa igår.
Jag började: Kommer Johanna ha en bajsbrun katt i framtiden?
Korten svarade: JA.
.....................
Lite senare..
Kommer den bajsbruna katten att dö?
Korten svarade: JA.
Kommer katten till himlen?
Korten svarade: NEJ
Kommer katten att bli en mumie?
Korten svarade: JA
Kommer den bajsbruna katten förfölja oss hela livet?
Korten svarade: JA.
Då sa J såhär: Okej, en mumie-katt i bajsbrun dräkt kommer att förfölja oss hela livet.
Vet i helskotta inte varför det var så hemskt roligt, har skrattat hela morgonen åt det.
*Jag känner mig träffad, jag ÄR konstig*
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0