Mätt i magen

Nu sitter jag här, mätt och belåten som en katt, haha. Känner att huvudet börjar dala neråt tangentbordet, och jag gäspar hela tiden. Nu är jag mätt och det är varmt här, det relaterar ofta i att man vill gå och lägga sig. Men det ska jag absolut inte göra ännu, kan tänka mig att jag sover om sisådär.. 3 timmar? Ja, förmodligen gör jag nog det. Är sjukt trött så det ska bli skönt att krypa ner.
Herregud, är klockan redan 19-09?! Jag som ska hinna duscha också, och välja kläder och packa ner alla NO-papper jag flitigt har pluggat in! Får sätta lite fart nu tror jag.

- Önska mig gärna lycka till inför provet imorgon :)
Imorgon är det sista dagen. sen blir det helg, skönt! Är helt ledig på Fredag, gott gott. Får hoppas att min lilla fina sak som Anna beställde på nätet dyker ner i brevlådan imorgon.. :D
Ha en härlig kväll allihopa, glöm inte Top Model 11 på 3:an klockan 20.00 bara!
PS: Det har tillkommit en ny kategori, "I Skolan". Kul va? :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0