Musiktips #1

Jag har drabbats av någon konstig Abba-feber sedan jag fick filmen i julas. Haha, just nu är favoriterna "Lay all you love on me" och Honey,honey! Lyssnar fasiken på dem exakt hela tiden.

Imorgon är det äntligen en riktig kortdag i skolan, går bara till tio över ett. NO:n är inställd, imorgon kommer någon sorts teater till skolan och framför något. Temat är visst våld, kan bli intressant. Förstår bara inte hur de ska kunna framföra något våld med bara 2 personer. Jaja, hur som helst.
Imorgon ska jag i alla fall åka till simhallen och motionssimma en stund. Kanske införskaffar ett träningskort med 10 gånger i badhuset, det blir ju ändå 50 kr billigarepå 10 gånger. Vi får se.
Bjussar i alla fall på en låt från Mamma Mia. :)

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: S A N D R A [sandraostlund]

sv: Tack, detsamma. Blir så glad av sånna kommentarer. :)



Har också förälskad mig i Mamma mia filmen också sen jag fick den i julas. Haha. :P

Gillar precis samma sånger som dig. ^^ Dom är väldigt bra. :)

2009-01-19 @ 20:08:59
URL: http://sandraostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0