Just nu..

Dränker jag mina sorger i choklad. Massor med choklad. Äsch, idag kändes det bara som om jag inte skulle orka ens kliva upp ur sängen. En sån där tråkig och riktigt menlös dag, man vet inte riktigt vad man ska fylla ut den med. Jag är så trött på allting, jag vill göra någonting! Jaja, ikväll ska jag i alla fall till Johanna, som förmodligen livar upp dagen för mig.
I hope. :)
Men vad sjutton hände med Let´s Dance igår då?! Jag var helt säker på att Blondinbella skulle klara sig! Vilket hon tyvärr inte gjorde. Det var inte så att hon var min favorit i Let´s Dance, men det var ändå väldigt roligt att se. Nu håller jag i alla fall tummarna för Laila Bagge, som för övrigt måste vinna :)

Puss & Kram,


 


Kommentarer till inlägget:
Postat av: amanda

jag tycker också att laila bagge ska vinna ! :D

2009-01-26 @ 19:08:27
Postat av: duvetsyrrän(:

LAILA BAGGE ÄGER ALLT&ALLA !! :D

2009-01-27 @ 16:44:49
URL: http://dlambin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0