I love Shopping :)

Jag längtar jättemycket till Sportlovet vecka 7, vi ska ju åka till Göteborg! Ska bli så sjukt kul, ska shoppa massa kul! Har sparat sedan i December, så nu har jag en hel del pengar att köpa lite fint för. Ska köpa en ny foundation och en snygg skinnväska med lite snygga detaljer tänkte jag. Och sen blir det väl såklart en hel del annat kul!
Nu är i alla fall larmet installerat här. Känns superskönt. Det verkar mest bli jag som får sköta allting och larma på och av, men det ska jag nog fixa. Det är faktiskt dem vuxna som gör fel flest gånger, inte barnen. Hahha. Believe it or not. Ikväll ska jag i alla fall plugga lite till NO-provet på Torsdag, inte sådär jättekul kanske.






Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0