Heminredning




Hejsan. Rotade fram den här lilla fina hänglyktan ur garderoben igår. Den har varit mystiskt försvunnen i nästan 1 ½ år nu, och sen igår kom den plötsligt fram. Jag letade på den översta hyllan efter en blå handduk jag gjorde i slöjden i sexan. Handen stötte emot något hårt med tidningspapper runt sig. Nyfikenheten tog förstås över, och ivrigt vecklade jag upp den. Där låg den, ljuslyktan som jag letat som en galning efter, och nästan trott att jag hade glömt den på Gotland för sisådär 1 ½ år sen. Livet är väl märkligt ibland!

Som ni kanske har märkt, så har det idag under dagen kommit till två nya kategorier bloggen. En för heminredning, jag visar ju ändå ganska mycket såna saker här i bloggen. Den andra blev lite musiktips. När jag lägger upp någon bra låt så kan ni snabbt hitta dem under Musktips.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0