Hate Algebra

 
Ja, detta är alltså det som jag har jobbat med under hela eftermiddagen, algebra.. Gud vad tråkigt och svårt det är. Vi ska vara klara på onsdag, jag hade gjort 2 sidor av 5. Det är så sjukt svårt, men i eftermiddag har jag i alla fall försökt lära mig, och gjort 14 tal. Inte så jättemånga kvar nu, med andra ord. Känns skönt.
Nog om det..
Idag är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 15. Woho, det ska bli riktigt skoj, längtar tills jag får min efterlängtade digitalkamera. Ska bli kul att fota egna bilder med kameran, istället för att låna mammas konstant. Så det blir nog jättebra tror jag. Jag ska strax äta kvällsmat, vet inte riktigt vad det blir ännu. Får ta och rota igenom kylskåpet. Idag är det inget roligt alls på teven... Buhu.

Fick mitt första grattis-kort av faster & farbror. Tack <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0