Franska Revolutionen

Franska Revolutionen är det som jag just nu håller på att skriva om. Tog bara en liten paus just nu, har faktiskt redan skrivit cirka 370 ord av 600. Kommer komma upp i mycket mer, jag är just nu bara på orsakerna till revolutionen, och jag ska skriva vad som hände under revolutionen plus följderna efteråt också.
Men nu till något annat. Jag kommer inte på vad jag skulle skriva.. Läraren sitter bakom mig, så jag kan inte skriva så mycket mer. Men det var någonting i alla fall. Får skriva om jag kommer på det hemma sen. Om jag kommer på det. Slår nästan vad om att jag kommer att komma på det när jag har loggat ut. Jag lovar, haha.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0