Födelsedags-Outfit


Jeans från JC, vitt linne från H&M, och svart linne med snygg rygg och vita kedjor, GinaTricot.
Ja, ser ni! Där har ni alltså min födelsedags-outfit. Vi åkte en sväng till stan och åt lunch, för min del blev det marinerad kyckling med stekt potatis och tzatziki. Det var fint. Lite shopping, köpte bara ett par nya shorts till gympan, och ett smalt lila flätat bälte på rean hos Lindex, 40 kr.
Idag händer det inte så mycket mer, jag ska kanske ta ett bad ikväll, om vi installerar badkaret idag. Om allt blir färdigt förstås. Plugga ska jag däremot inte alls göra. Inte när man fyller år, nejnej. Jag har jobbat på i matteboken som en galning med algebran, nu har jag bara ett tal, sen är jag färdig. Skönt. Fick en Franska-läxa av den nya läraren, vi ska läsa någon text oxh svara på frågor. Inte så jobbigt.
Det blir alltså en ganska så lugn kväll med lite mysigheter. Önska mig gärna grattis också :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Linn

GRATTIS :D

2009-01-11 @ 19:18:20
URL: http://linnbergman.blogg.se/
Postat av: Allo

Grattis ;D <3

2009-01-12 @ 22:45:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0