Ensam i klassrummet

God morgon på er.
Sitter helt ensam här i klassrummet, allting är alldeles tomt. Håller på att skriva om franska revolutionen på datorn, men jag ligger ganska långt före, så jag skriver lite blogginlägg istället. Nu är det snart prov, eller ja, en hel timme är det faktiskt kvar. Usch, jag är faktiskt lite nervös. Men jag hoppas att det ska gå bra, det måste det göra!

Jaha, imorgon är jag ju faktiskt ledig, riktigt skönt. Ska börja med att sova ut till senast 10, och sen in till stan med mamma och gå i affärer. Mysigt :)
Nu ska jag fortsätta med Franska Revolutionen.

Ha en fin dag, jobba på och ge aldrig upp! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0