En ny Outfit..


Dagens Outfit: Jeans från JC, klännings-t-shirt från GinaTricot, kofta från H&M och svart klocka från Ur & Penn.
Japp, där kom alltså dagens outfit fram. Var ett tag sedan jag la in någon ny, så här kom den i alla fall. Idag har jag mest pluggat til NO-provet, har bara två papper kvar nu. Från början var det åtta, så sex stycken har jag ju redan lärt mig. Känns bra, provet är ju inte förrens på Torsdag. Då hinner jag gott och väl öva in de andra två imorgon, plus lite extra till et VG om jag hinner. Vi får se. Ska strax åka fram till kiosken nu och köpa någonting gott till Andra Avenyn och Top Model 11 ikväll. Vi får se vad det blir..

Förövrigt, om ni kommer ihåg så ska jag ju egentligen simma på Tisdagar, men idag blev det inte så. Vi kollade på en film i skolan till halv tre ungefär, en hel timme längre fick vi gå. Så då var det redan försent att ta det sista tåget till simhallen, nästa tåg gick för sent. Men jag ska simma nästa Tisdag hade jag tänkt. Försöka i alla fall, det är ju så roligt och det känns verkligen i hela kroppen också.
 
Ha en fin kväll, och glöm inte Top Model 11 på trean, och sen Andra Avenyn på ettan!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: julli

mm, föresten var har du köpt den dära tubkjolen som sitter ihop med en tröja dem finns vell i flera förger/stilar, gillar vitt och svart mkt lila är liksom för tjtjigt jag e liksom lite mer killig:P heh

2009-02-05 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0