Bankkort & Matteläxa

Tja. Har precis gjort klart heeeeeela matteläxan på 11 tal. Fick göra om 6 tal för att jag hade skrivit på fel sida. Så det tog cirka en timme med alltihop. Surt. Har bara lite engelska kvar nu, sen är jag läxfri.
Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Var skittrött idag på morgonen, trodde att jag skulle dö. Åh, vad jobbigt det var. En jobbigt lång dag också, från 8.10 - 15.15. Ungefär 7 timmar att koncentrera sig. Vem sjutton orkar med sånt?

Idag så kom i alla fall mitt efterlängtade bankkort hem till mig. Ska bara fixa en kod så kan jag börja använda det sen. Och legitimation förstås. Blir nog roligt, haha.  
Idag ska jag i alla fall äta gröt ikväll, något roligt i alla fall. Blir förmodligen ingen Top Model 11 ikväll, pappa skulle visst se någon bandymatch. Surt det också. Usch, vad tråkig jag är idag..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0