Bad update

Hejsan blogg-läsare!
Jag har funderat lite under dagen, varför är det nästan alltid torsdagar som blir en lidande blogg-dag? Liksom, vissa torsdagar hinner jag inte ens gå in och skriva nåt litet till er.
3 orsaker:
1. Alltid mycket läxor till dagen därpå. Och framåt också förstås.
2. En dag då man ofta är med sina kompisar.
3. Konfirmations-lektionen är lagda på torsdagar.

Åh, jag vill verkligen hinna blogga mer, men det känns som att tiden aldrig riktigt räcker till. Imorgon är det i alla fall fredag, min favorit-dag efter lördagen förstås. På kvällen blir det pizza, en "Ramens Special" som den kallas. Kebabkött, sås, pommes frites, sallad och tomater. Ljuvligt. Pappa har knappt tjatat om nåt annat.
Ja, här fick ni i alla fall ett litet blogginlägg, även om jag gärna skulle skriva mer.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0