Vinterfotografering

           
Lumix Panasonic DMC-FS3 med objektiv Leica 1:2. 8- 5 1/5

Hej mitt vinterland!
Det har kommit hur mycket snö som helst här nere i Småland, hur kul som helst! Jag är ett väldigt stort fan av just snö, vintern är ju den härligaste årstiden på hela året! När det är sådär bitande kallt och man drar ett riktigt djupt andetag, så djupt att det gör ont ända ner i halsen, eller när man drar in luft genom närsborrarna och snoret fryser ihop. Fast det är klart, det måste ju vara minst 10 minusgrader och nu har vi väl ungefär... 1.

BY THE WAY, jag jobbar just nu med en ny header till bloggen, och jag har tänkt använda mig av en utav bilderna jag var ute och fotade, eller kanske flera. Vi får se, men jag vet ungefär hur det kommer att bli, och jag lovar er, den kommer att bli supersnygg.
PS: Glöm INTE vantar när ni går ut, *huttrar*.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

här i stockholm e det ingen snö alls-.-

2009-02-08 @ 18:02:42
Postat av: Anonym

när kommer man få se den nya headern? :D

2009-02-08 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0