Trött på Telia

Hejsan!

Idag har det varit en sådan där helt "vanlig" dag. Gick upp som vanligt, klädde på mig, åt frukost och drog till skolan. Kom dit, först SO och Franska Revolutionen, sen NO och lite planering, skulle försöka ringa till Telia och fråga lite om deras bredband och lite sådana saker. Men jag kom aldrig fram, det var typ 34 olika grejor man var tvungen att välja/knappa in. Tela är hopplösa med att få prata med en riktig person!  Så jag är ganska trött på Telia. I alla fall, sen var det matte, sedan lunch och ännu senare idrott. Dagen avslutades med Svenska.

Det var typ det som hände idag. Jag åkte lite skidor när jag kom hem- som vanligt :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0