Torsdag 12/2

När jag klippte mig i Tisdags så la jag ju ut två bilder på mitt hår. Den första bilden är hur jag såg ut innan, och den andra bilden är hur det blev efteråt på Jiangle Tai. Så nu vet ni det.

Ja, godmorgon eller god förmiddag förresten. Jag vet att den nya headern och lite annat smått och gott skulle komma upp redan igår, men det kom lite andra saker emellan, och jag hinner inte jobba så mycket med den. Imorgon blir det ju Göteborg redan 07.10, det blir hela dagen, kommer hem någongång mellan 8-10 tror jag. Så jag tror faktiskt inte att jag går in och skriver något så tidigt på morgonen, men man vet ju aldrig. Kanske. Vi får se..

Nu så ska jag i alla fall ta upp Felix tacopaj från frysen, sen blir det kanske lite skidor.. Eller någonting sådant.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0