Skidåkaren

Ja, även idag blev en riktig heldag på skidorna. Har åkt ungefär 3 timmar idag, om inte ännu mer. Men det är bara så kul, jag vill åka hela tiden. Fast nu är jag allt bra trött i ärlighetens namn. Ikväll så skall jag bara packa lite saker, såsom pengar, betalningskorten och lite olika clubkort att ta med imorgon till Göteborg. Får inte glömma mina två 20 % på H&M, köper jag en foundation jag har tittat på så kostar den vanligtvis 145 kr, jag får den för 116 med 20 %. Så det lönar ju sig, och sen kommer jag nog köpa någon ny bh och då tar jag den andra 20 %:aren.

Japp, nu darrar det riktigt i benen, så nu skall jag dra mig tillbaka. :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0