Shoppingresultat

Hejsan! Var ju i Göteborg igår, så nu har jag precis fotat klart alla bilder på det jag köpte. Så nu äntligen kommer ni att få se allting, det skulle ju kommit upp en aning tidigare idag. Men ja, jag har åkt skidor och gjort massa andra småsaker, så det har inte hunnits med. Men nu kommer det i alla fall! :)



 
Ursnygga ljusa slitna jeans från GinaTricot. 499 kr.


Ljusrött linne, GinaTricot. 99 kr.

Vanlig grå topp från Cubus. 2 för 129 kr.

Fin svart tröja med silvertryck, GinaTricot, REA 29 KR!

Übergullig spets-behå från H&M. 129 eller 149 kr.

Svart litet flätat bälte från H&M, 79 kr (20 %: 63 kr)

Lite smycken fick följa med hem. Öronhänge, 29 kr, halsband 29 kr. H&M såklart!

Och True Match foundation, H&M, 95 kr (20 %)

Ja, det var alltså all shopping. Kanske visar jeansen på någon dag! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

har samma foundationen har C1 tror jag vilken färg har du ?:)

2009-02-14 @ 20:57:00
Postat av: Anonym

fina grejsor föresten !:D

2009-02-14 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0