Så värdelös?

Kära "Ni som skriver elakt"
Jag har fått några elaka kommentarer här i bloggen nu, och det är väldigt tråkigt. Jag har inte publicerat alla för det ni har skrivit har varit riktigt elakt. Typ att "Din blogg är jättedålig", "Lägg ner skiten osv". Jag fattar såklart, ni gillar inte min blogg och det jag skriver. Men jag skriver om sådant som jag tycker är intressant, och jag förstår om det inte kan intressera alla. Det kan det ju aldrig göra, det finns ju så många olika intressen. Så jag fattar helt, ni tycker det jag skriver är dåligt, men det är det jag skriver och det tänker jag forstätta med. Jag skiter fullstädnigt i om JUST NI inte gillar det, för det finns mååång andra som faktiskt gör det.
Det är bara en sak jag inte fattar, om min blogg är så himla dålig, varför går ni då in varje dag och kollar och skriver något elakt? Varför ödslar ni er tid på något så fruktansvärt värdelöst?!

PS: Man kan aldrig vara anonym på Internet, vid varje kommentar ser jag ett IP-nummer till datorn som skrivit det. Man kan ALDRIG vara anonym.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

nej jag vet att jag inte kan vara anonym, har själv blogg:D. tyckte bara det var taskigt att inte kunna visa min kommentar om vad jag tyckte om korten, helt ärligt tycker jag att din blogg e lite rolig framförallt annorlund, hihi. men jag blev bara sur du behöver inte ta åt dig.. liksom alla är ju olika du hade ju kunnat skrivit att du tyckte att det var kul ändå lr hur ?:)

2009-02-05 @ 21:23:02
Postat av: Anonym

snälla svara på det här, vill faktis bara säga att jag ahr ju aldirg skrivt nåt som du tycker e kränkande förut tyckte bara att det var lite annorlunda med kort om du fattar, jag gillar att pyssla också men kanske inte till kort, jätteförlåt för att du blev ledsen, blev bara så irreterad när du inte ät min kommentar synas"/, <3

2009-02-05 @ 21:27:05
Postat av: lingondricka

hejsan, skulle inte du kunna göra en ny design nån gång snälla asså med helt nya förger och former, snäla?D:D:D:D:

2009-02-05 @ 21:32:48
Postat av: Anna, Elins storasyster.

är det någon som har problem eller klagomål kan skicka det till mig. jag går även en it-utbildning och kan via ip-nummer få reda på exakt vem som har skrivit elakheter. Att gömma sig bakom en skärm för att kränka andra är så fruktansvärt lågt. Det bevisar rätt mycket om man inte kan utge sig med varken namn eller blogg-adress.



Dessutom har Elin mer än en vän. Hon har massor av vänner och är jätteomtyckt av alla, en toppentjej. Dessutom är hon världens bästa lillasyster!



Nu hoppas jag att detta slutar, annars får jag gå vidare med detta ärendet, och det vore väl tråkigt?



2009-02-06 @ 10:33:03
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0