Paris Hilton - Heiress



      


Halloo! Här ser ni den nya parfymen som kom hem till mig idag. Den luktar så sjukt gott, jag är redan helt såld i den. En lätt, luftig och fräsch vardagsparfym. Jättebra är den verkligen. Anna beställde den från Bellme förra måndagen, och först igår kom den. Skulle ha kommit för ungefär en vecka sedan, men det var tydligen ganska många som beställde den så det blev fördröjt hos alla.

Som jag sa så fick jag hem mitt Maestro-kort i brevlådan, supersnyggt med en tiger på. Mycket coolare och roligare än ett vanligt orange/vitt eller orange/svart. Så det var jättebra också. Hoppas bara att mitt ID-kort ramlar ner i brevlådan nu på Sportlovs-veckan, så jag har det till Göteborg när jag ska shoppa massa fint och kul!
Nu ikväll så blir det lite Let´s Dance, som redan har börjat ser jag nu (!), och en skål chips. Onyttiga jag, haha.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0