Onsdag

Hej!
Har inte sådär jättemycket att skriva om, egentligen ingenting. Gick upp som vanligt, klädde på mig och drog till skolan. Gjorde någon slags teknik-åttan grej, är det någon mer som gjort det idag? Jag gjorde testet på morgonen vid tio över åtta. Sen var det slöjd, svenska. Lunch, franska, matteprov. Just det ja, matteprovet. Det gick ganska bra tror jag, det var inte sådär överdrivet svårt tycker jag inte.
Ikväll blir det Top Model 11  : )
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Mozzzizz

Tack! Jag gillar oxå det :)

2009-02-04 @ 19:09:15
URL: http://mozzzizz.blogg.se/
Postat av: liselott

fin o söt blogg:D<3

2009-02-04 @ 19:12:04
Postat av: west

Jag gillar min länk på din sida, hihi!

Din blogg är rolig :D

2009-02-04 @ 21:26:31
URL: http://roockwest.blogspot.com
Postat av: julli

asså sorry mig men du bara forsätter om du undra så var det jag som drev när jag skrev söt och trevlig blogg:D<3, JAG DREV. asså snälla vrf inte bara låta alla kommentarer syns ? asså när jag från början skrev att det var töntigt så ja jag liksom tyckte det men alla e ju olika, du kanske e tjejen som först kommer dricka när nu e 15 och har alla rätt i skolan, fast liksom snälla stå för din sak, ingen gillar tjtjer som viker sig du är ju stark, lr hur snälla kan du inte bara svara mig vrf du inte lät min första kommentar stått kvar jag blir ju bara arg, det e drf jag skrev så jväla tasktigt. snälla svara mig bara VARFÖR inte stå för vad man tycker, please ?"/

2009-02-04 @ 21:26:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0