Nya jeansen.











Här är nya jeansen jag snackade om. Ni såg ju dem när jag precis hade köpt dem, men idag var det jeans-debut. Till det hade jag en lila topp från H&M, och en sidenjacka från GinaTricot. That´s it :)

Ja, annars då? Jo då, det är ganska bra, det rullar på som vanligt. Imorgon tas ju beslutet om vårt kära högstadium läggs ner eller inte, vilket innebär att vi får gå 9:an på en helt okänd skola i Nässjö. Känns inte alls bra:

- alltid varit en tvist mellan Forserum & Nässjö.
- Vi känner inga lärare/elever
- Sämre betyg
- Svårt att anpassa sig
- Ingen bra skolavslutning

ÅH, jag vil stanna kvar här! Vårat jäkla sista år! Vi måste få stanna kvar! Imorgon blir det i alla fall demonstration genom Nässjö och utanför Stadshuset, vi ska dela ut flygblad och skrika hejarramsor, (fast egentligen typ, rädda högstadiumet eller nåt liknande), och vifta med stora plakat som vi gjort på slöjden idag. Så det blir nog livat kan jag tro. Ska ta med mig kameran och ta lite bilder tänkte jag.
Puss & Kram,


:)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0