Härliga Tisdag!

Hej, hej!
Åh, jag gillar verkligen Tisdagar i skolan. Bara 4 lektioner, två av dem är roliga, 2 är tråkiga. Franska och Engelska är helt okej, sen kommer matten (!) och sist ett NO-pass på 90 minuter. Det är väldigt segt kan jag tala om, speciellt när man väntar på att få gå hem, packa badväskan och bege sig till badhuset med sin bästa vän. Men jag övelvede tydligen idag också, som ni ser så skriver jag ju faktiskt nu. Haha.

(Lite halvdålig bild, jag rörde visst lite på handen, suck)

Grå tights från Lindex, den nya fina tröjan för 29 kr från GinaTricot. svarta knästrumpor, fått av Anna, klocka Ur & Penn, stövlar (ej bild) Skopunkten.

Yes,yes det var dagens outfit i alla fall. Nu skall jag bara packa ner de sista sakerna till badet, slänga i mig en tallrik yougurt eller nåt, och sen dra till tåget. Bloggar mer ikväll. PUSS <3
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0