Hårklippning

 
Jag hinner bara skriva ett snabbt litet inlägg nu. Här ser ni i alla fall håret både före och efter. Bilderna suger och jag hinner inte redigera dem och skriva före/efter, men i alla fall. Lägg också märke till hur slitet håret är innan jag klippte mig, och sedan efter fick den verkligen glans. Så jag blev jättenöjd.

Den andra bilden är förresten tagen på lunch-restaurangen Jingle Tai där J och jag lunchade idag. Supergott. Drog sedan vindare ner till stan och sprang i affärer, fick två 20 % på H&M. Man är ju smart och säger att man ingen fått hahha. Så dem kommer jag att använda på fredag i göteborg.
Imorgon blir det förmodligen skidbacken en stund, jag har tränat flitigt på att svänga och bromsa här i trädgården och jag gör framsteg kan jag ju lugnt säga. Förutom idag då när jag bara råkade spåra ur spåret och ramla på näsan i snön. Jaja, till något annat nu *-*

Ikväll är det först Top Modell 11, näst sista avsnittet *buuuh*, och sen blir det Andra Avenyn. :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

hej igen, du svarade inte men vilken var din före och efter bild och jag säger än en gång, fett långt och fint hår !:D:D

2009-02-11 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0