Grattis Alice!

Idag säger vi grattis och hurra för Alice som fyller 15 år!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS BÄJBI <3

Har skickat iväg ett grattis-sms till henne nu, och fick ett svar tillbaka. Trodde bestämt att jag hade fel nummer men det var tydligen rätt. Ja, jag hoppas att hon har det bra däruppe i Stockholm. De har förmodligen inte lika mycket snö som vi har här (det är enormt mycket just nu). Men ja, jag ville bara säga grattis till henne i alla fall :)
Saknar dig något enormt <3

Ja, igår så var i alla fall J och jag på bio, I taket lyser stjärnorna. Jättebra var den verkligen, men jag tyckte att Sakke kunde kommit i slutet och så kunde dem blivit ihop. Annars var den verkligen jättebra. Eller det kanske jag skrev igår? Ja, i alla fall, jag kommer inte ihåg någonting, haha.
Ha en fortsatt skön onsdag-eftermiddag.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Alice

Tack så mycket gullet :D Älskar dig , och saknar dig ! Måste träffas snart!

2009-02-11 @ 22:27:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0