Film-time


Ikväll blir det i alla fall Beck-filmen. Kan aldrig komma på vad den heter, undra om det var "Sista Vittnet"? Ja, det var en bra i alla fall. Vi hyrde "I Guds namn" igår som var nummer 23, och idag går ju 24:an så det blir kanske en liten fortsättning. Kan nog bli bra. Det dåliga är att den börjar klockan 9 och slutar inte förrens tio över elva. Hur ska jag orka upp imorgon, okristligt tidigt, klockan 7. Men sen är det ju i alla fall Sportlov.

På Sportlovet blir det i alla fall Kina-resturang med Johanna, och förhoppningsvis bio efter det. Vi vet inte riktigt vad vi ska gå och se bara, antingen "I taket lyser stjärnorna" eller "Bröllopsduellen". Men åh, vi vet inte alls. Någon som har sett båda eller någon av dem? Jag har läst boken av I taket lyser stjärnorna, superbra. Men Bröllopsduellen verkar också jättebra och komisk. Ja, vi får väl se.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Mozzzizz

Heej! Kolla gärna in min blogg! Lämna gärna en kommentar! Kram <33

2009-02-01 @ 21:12:05
URL: http://mozzzizz.blogg.se/
Postat av: Alice

I taket lyser stjärnorna såg jag i fredags. Asbra !!

2009-02-02 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0