En skinnjacka rikare


Skinnjackan köpte jag igår på H&M i Jönköping för 498 kr. Så sjukt fin! Jag älskar den redan, den kommer att användas mycket flitigt i vår!

Ja, här ser ni skinnjackan jag köpte igår. Inte så illa, eller hur? Tyckte att den var jättesnygg, passar till nästan allt. Jag tänkte mig några snygga jeans, som dem jag har på mig nu eller mina nya lite ljusare, kanske det nya röda linnet med svarta leggings, eller någon fin tunika. Ja, den kommer gå att använda till hur mycket som helst tror jag!
För övrigt så slöttittar jag lite på Melodifestivalen. EMD:s låt var ju en riktig flopp, deras låtar brukar ju vara ganska okej, men denna får tummen ner tyvärr.. Men Molly var bra :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

hello again;D fan vilken snygg skinnjacka kan du inte ta en närmare bild så man ser knappar, sömmar och sånt, you know ?

föresten jag har frågat nåra ggr men får inget svar kommer det bli en ny header lr sitter denna kvar ett tag ?:D håller me det där med emd, deras låt var verkligen inget att klappa för, haha !<3

2009-02-21 @ 21:14:48
Postat av: Malin K

Jättesnygg och billig framför allt!! Hm är alltid bra :D

2009-02-21 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0