Dubbla antal?

Hejsan blogg-läsare!
Blev lite sen uppdatering, har försökt att maila min gamla franska-lärare, men jag verkar ha fel adress. Ja, hursomhelst så måste ju någon annan ha den rätta. Och inte hittar jag den på Eniro eller Hitta.se heller.  Men jag ska fasiken hitta den, jag måste!

Igår, however, så dublades antalet besökare här. Kul kul, fortsätt så. Kanske berodde det på att jag hade skrivit två kommentarer hos Nevnarien.se? Ja, sånt är i alla fall superkul.
Imorgon så blir det i alla fall motions-simning med Johanna efter skolan, ungefär en timma. Sen hem med tåget, käka och göra läxor. Och såklart blogginlägg också.
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0