Bio-väder?


Okej okej, det snöar så sjukt mycket utanför mitt fönster just nu. Alltså, det är helt sjukt, det bara vräker ner. På balkongräcket är det ungefär 15 cm snö. Helt sjukt mycket. Men jag älskar ju vintern och snön så jag ska absolut inte klaga, vilket jag inte heller gör.

Ja, nu när vädret i alla fall är som det är, så ska vi dra till bion imorgon eftermiddag. Vi ska se "I taket lyser stjärnorna", som visst ska vara grymt bra. Jag läste boken för någon månad sen, och den var verkligen bra. Så jag hoppas att filmen är lika bra sen då. Det blir förresten Chili Tai imorgon efter att jag har klippt mig. Jag ska försöka lägga in en bild på mig själv innan jag åker, och sen när jag kommer hem så får ni se hur klippningen blev. Jag tänkte att jag skulle toppa håret och få bort allt det slitna, och sen en rejäl snedlugg och uppklippt. Det blir nog jättebra hoppas jag, Pernilla brukar göra det som jag vill. 
Jag tror minsann att äppelpajen jag ställde in för en kvart sen är färdig nu :)
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

du kommer gilla filmen,:D

2009-02-09 @ 20:30:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0