Usual day ♣

Yoo!
Hallå folket. Måndag idag, med andra ord en ny vecka. Vecka 51. Vart har hösten tagit vägen egentligen? Det känns som att vi började skolan nyss, eller som att praon var förra veckan. Den var vecka 45, haha! Nej, men det har allvarligt talat gått riktigt sjukt jäkla fort. Snart är det jullov, imorgon är det två veckor kvar bara. Det ska bli skönt, det enda är att vi börjar skolan igen den 11 Januari, min födelsedag alltså. Osis..

Men idag har i alla fall varit en helt okej skoldag, lite elevråd, luciaövning och lite andra vanliga ämnen. Fick tillbaka NO-provet, fick  VG+ så jag känner mig jättenöjd, hade inte övat alls mycket, bara lite på G och hälften av VG-kriterierna ungefär. Så det var bra. Hade också min egna gympalektion idag, och det gick finfint :)
Franska-prov imorgon..
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0